maanantai 11. toukokuuta 2015

MUOTIKIRPPIS 2015

Osa teistä varmaan jo bongas alla komeilevan julisteen Instagramista. Long story short: Tampereen Muotikirppis on täällä taas!! 

Kolmatta vuotta peräkkäin järkättävä second-hand ja kierrätystapahtuma kerää yhteen vaatteista kiinnostuneet tamperelaiset ja bloggaajat. Tänä vuonna mulla on ilo ja kunnia ilmoittaa, että olen yksi tapahtuman pääbloggaajista - Iiiks! Te tiiätte kuinka pesunkestävä kirppisten puolesta puhuja mie oon, joten voitte vaan kuvitella kuinka täpinöissäni tästä tapahtumasta olen :)

Kirppis järkätään 6.6 Tampereen Työväen Teatterin tiloissa. Pöytien myynti alkaa Muotikirppiksen Facebook-sivuilla tänä perjantaina 15.5 klo 10.00. Nopeat syö hitaat - eli kaikki skarppina nappaamaan paikka talteen!!


Miettikää millainen aarreaitta tosta paikasta tulee?? En tiiä miten maltan seisoa oman pöydäni takana, ku tekis mieli tonkia muiden pöytiä :D Second-hand heaven.

Kaikki jotka aikoo olla menossa mukana huutaa HEP! 

4 kommenttia:

  1. Mä en olekaan tässä tapahtumassa aiemmin käynyt...Mutta tällä kertaa kyllä tulen:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etkö!! No nyt ehottomasti tuut käymään ja tuut ostaan kaikki mun kamppeet ;)

      Poista
  2. Täytyy toivoa, että pääsisin Tampereelle tulloin! Olisi tosi mahtavaa tulla bongailemaan vaatekaappiin täytettä ja moikkaamaan sua! :) Asun jokseenkin kaukana, mutta saatan eksyä paikalle ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi toivottavasti pääsisit!! :) Mie niin myyn sulle kaiken mitä omistan haha! >:D

      Poista