sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

HOUSUT VS. PAIDAT

Pitkään oli niin että mulla oli aina enemmän ylä- kuin alaosa vaihtoehtoja. Oli tpaitaa, ruutupaitaa, peplumtoppia, collegea, pitsistä, tiukkaa, löysää, neuletta, nappia, paljettia.. Mutta housut, ne oli aina mustat ja pillit. Pukeuduin tälleen tooosi pitkään. Kulutin yhtiä luottohousuja repeämispisteeseen saakka. Saumojen viimein antaessa periksi juoksin kiireen vilkkaa ostamaan samat housut kerta toisensa perään. Mutta tähän on tullu muutos!! Housut on haastanu paidat mun kaapissa.

Koska housuista oikeen tuli vaatekaapin kunkkuja? Viime aikoina trendien tähtituotteet on ollu paitojen sijasta alaosia: mokkahameita, flared-lahkeita, wide-legejä, mutsifarkkuja, boyfriendejä, girlfriendejä, nilkkamittaa, revittyä ja ehjää. Tää on musta niin ihanaa! Mulla ei oo ikinä ennen ollu näin paljon valinnanvaraa housujen suhteen. On niin virkistävää valkata villihousut peruspaidan kanssa, eikä toisinpäin.

Viva la revolution!!!!

 TAKKI H&M / COLLEGE H&M / PAITAPUSERO ONLY / FARKUT 2HAND / LAUKKU LINDEX / KENGÄT H&M

Kuvat / Susanna Plane

Mun uusin housu hankinta on kuvissa vilkkuvat momjeanssit jotka bongasin Susannan kirppispöydästä. Nyt kysymys kuuluu: tuunata vai eikö tuunata? Himottain kokeilla miltä nää näyttäis rikotuilla polvilla. Sitten mulla ois yhdet ehjät ja yhet risaset mammafarkut. Auttakaa!

Onko joku muukin huomannu kaapissaan housuvalikoiman laajenemista??


SEURAA BLOGIA: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGILISTA / BLOGLOVIN

11 kommenttia:

  1. Mulla on aika paljon erilaisia housuja ja pukeutuminen on paljon helpompaa. Vaihtoehtoja on ihan hirveesti kun vaihtelee sekä ylä että alaosaa keskenään.
    Suloista sunnuntaita !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta tuo :) Mulla on tooosi pitkään vaan ollu silleen aiemmin, ettei vaihtoehtoja alaosiksi ei juurikaan ollut. Mutta onneksi nyt tilanne on toisin!
      Sinne kans!

      Poista
  2. Mä olin kans aikanaan sellanen että yläosia oli kamalaasti, mutta alaosat oli tuttuu ja turvallista ja tylsää :----D Nykyään ihan toisinpäin, housut/hameet on ne mitä ostan pelkästään ja yläosaosasto koostuu vaan ihan peruspaidoista, lähinnä harmaasta, valkoisesta ja mustasta! Alaosat on mun uusi rakkaus hhaha! Musta tuntuu että on helpompaa alaosaa muuttamalla vaihtaa koko asun fiilis ja valkoisen teepaidan kanssa on niin helppo yhdistää mitä erikoisempia alaosia. Varsinkin kun en pukeudu mitenkään erityisen 'fläshysti'. Go housut! :--P

    Ja mulla on just toi sama dilemma, tehdäkkö reikiä farkkuihin vai ei.... Oon vielä ootellut lämpimämpiä ilmoja, koska nyt on enemmän käyttöö kuitenkin vielä ehjlle farkuille :--D Kesällä varmaan rikon ainakin yhdet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama homma täällä nykyään! :D Kaikki mun yläosat on ihan semmosiii perus juttuja nykyään. Mutta eipä se haittaa! Oot kyllä oikeessa ton yhdistämisjutun kanssa. Hyvä housuuuutt!

      Mie kans luulen että ootan vielä hetken ennenku alan leikkaamaan :) Kesällä sitten!

      Poista
  3. Siis mä oon huomannu ihan saman !! Tai oikeestaan en oo ees tajunnu sitä, vasta kun nyt kun luin tän :D mutta siis niin totta! Ja varsinki siis just housuissa, en oo kyllä koskaan ennen omistanu näin monia erilaisia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En miekään kekannu tätä asiaa ku ihan äskettäin, ku aloin "syvällisesti pohtimaan" tätä juttua! :D Mulla kans on ennätys määrä alaosia täll hetkellä.

      Poista
  4. ihan hyvin voit repii toiset, ku on kerran yhet ehjät :D mul taitaa olla käytös neljät ihan erilaiset farkut, mut vaik kuinka haluisin, ni en oikeen vaan osaa käyttää muunlaisii housui ku farkkui. ne on musta aina joko liian hipit tai liian asialliset tai epäimarteleva tai mitä vaan :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ois kyllä kätsyy ku sitten ois molemmat!! :) Tuunaan varmaan vähä kesemmällä. Se on tosi vaikeeta aluksi käyttää erilaisia housja, kun on niiiin tottunu niihin perus mukavuusfarkut! Mutta kokemuksen rintaäänellä, kaikkeen tottuu ;)

      Poista
  5. Risaset mammafarkut kuulostais aika hyvältä. ;-) Ja ite mietin tänään ihan samaa kun vaatekaappiani tuijottelin! Nykyään mietin ensin minkä alaosan laitan ja olisko siihen mahdollisesti jotain yläosaa. Ennen kun lähettiin ostamaan jotain uutta vaatetta ni se oli automaattisesti joku uus paita. :D Ja sit ne mustat farkut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikööö? Minustaki :) Aattelin just samallalailla ennen!! :D Aina piti hankkia joku uus nimenomaan paita, ku oli bileet tai joku juttu tulossa!

      Poista
  6. Aaaaaaaaaaaaa koska oot ostanut ton takin? Huh mä nyt rakastuin siihen ihan ensisilmäyksellä! Pakko saada kevääks itellekin samanlainen/samankaltanen!!!! :-)
    -Milla

    VastaaPoista