torstai 29. tammikuuta 2015

TUPLAT (TAAS)

PAITA H&M / HOUSUT 2HAND / TAKKI H&M / KENGÄT H&M / KELLO DANIEL WELLINGTON

Oon huomannu että viime aikoina oon kokeillu kaikkia uusia viristyksiä vaatteissa tekemällä jonku asian tuplana! On testattu takkia takin päälle ja valkeaa ja valkeen kanssa. Hyvin yksinkertainen kaava jolla saa kivasti piristettä arkipukeutumiseen. Tällä kertaa vuorossa oli tuplasti farkkua!

Oon nänhy "double denim" otsikolla kulkevia postauksia mooonen monta kertaa, mutta meni taas tovi ennen ku itte innostuin testaaman samaa (Vähä niinku niiden parin postausten takaisten banaanipannarien kaa..). Oon välillä vähän hias toteuttaan näitä mun idiksiä :D Ja todettakoon että mikään maailman uusin temppu ei oo kyseessä, mutta sitäkin toimivampi. Mulla meni hetki ennen kun löysin just sopivan sävysen farkkupaidan mätchäämään mun farkkuihin. Semmonen mikä ei oo liian tumma muttei liian kulutetun vaaleekaan. Näkyvä muutamankin asteen sävyero farkuissa häirittee mua jostain syystä ihan hulluna?? :D Nää on näitä mun pimeitä pakkomielteitä.. Mutta tää oli musta aika pööörfect! 

Vai mitä mieltä lukijaraati on?

Ps. Viimestään ylihuomenna ois tulossa eka toive-postaus, eli stay tuned!!

SEURAA BLOGIA: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGILISTA / BLOGLOVIN

18 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää tuplafarkku:) Kiva, kun yläosassa ja alaosassa on vähän eri pesut ja värit!

    VastaaPoista
  2. Kuitenkin sana jäi puutumaan näköjään tuosta " on ja vähän " sanojen välistä:))

    VastaaPoista
  3. Kuitenkin sana jäi puutumaan näköjään tuosta " on ja vähän " sanojen välistä:))

    VastaaPoista
  4. Hyvältä näyttää tuplafarkku:) Kiva, kun yläosassa ja alaosassa on vähän eri pesut ja värit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii kiitooos ;) Mie kans tykkään! Joo toi farkkujen rosoisuus tuo vähä sitä jotaki tähä asuuun! No worries, kyllä mie ymmärrän vaikka sana sieltä täältä puuttuuki :D

      Poista
    2. Okei, näköjään mun puhelimella kommentointi vaatii vähän harjoittelua:D ..muutamaan kertaan on lähtenyt..

      Poista
    3. Okei, näköjään mun puhelimella kommentointi vaatii vähän harjoittelua:D ..muutamaan kertaan on lähtenyt..

      Poista
    4. Hahaa, puhelimella on ihan kauheeta kommentoida tai tehdä ylipäätänsä mitään bloggeriin liittyvää :D

      Poista
  5. Mua alkoi naurattaa kun näin tän sun postauksen! :D Meillä on jälleen kerran niin sama maku. Mun piti laittaa aamulla myöskin tumma takki, tummat kengät, revityt farkut ja farkkupaita, mutta mun farkkupaita on jossain jemmassa muuton jäljiltä. Me varmana vielä treffataan joku päivä ihan samoissa vaatteissa :D Mutta hei, hyvältä näyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiinkööö! :D Me toimitaan maagisesti jollaki samalla taajuudella, hahaa! Sitä ootellessa kuule ;) Thanks!

      Poista
  6. Oooo nousi sun yhdeksi lemppari asuksi vähään aikaa <3 ai että!! Upeat noi farkut <3 julkasin itekki tänään asukuvat koko farkkuasusta :D huippu sattuma :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinkööö :3 Aaaww kiittiii! Pittääpä käyä kurkkaamassa ;)

      Poista
  7. Ompa hyvännäkönen asukokonaisuus taas!! Oot rohkea kokeileen eri juttuja ja kaikki ne näyttää aina nii hyvältä sinun päällä! Nii ja joo minuaki häirittis jotenki jos tuosa yhistelmäsä paita ja farkut ois eri sävyä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voit vitsit olipa huippu kommentti, tuli hyvä fiilis kiitti! :)) Joooo jee eli en oo ainooo jolla on tämmönen sävy-neuroosi :D

      Poista
  8. Taas kerran ihana mahtava asu! Tykkään x 10! Sun blogista saa niin paljon inspistä pukeutumiseen, jatka samaan malliin Milla! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa, aivan ihanaa kuulla! :) <3 Mie niiin jatkan!

      Poista
  9. Sie vaan onnistut aina! Täys 10!

    VastaaPoista