lauantai 11. lokakuuta 2014

TURTLENECK


 NEULE UFF // TAKKI H&M // FARKUT DR.DENIM // KENGÄT H&M // KELLO GINA TRICOT

Tuli taas kuulkaas todistettua tämä kirpputorien ja muiden kierrätysvaate-taivaiden tarjonnan parhaus! Kipaisin koulumatkalla UFF:lla ja matkaan tarttui kaksi upeaa neuletta. Oon semmonen ihminen joka arvostaa ihan hulluna käsityötä ja rakastaa tehdä 2hand löytöjä. Joten kun bongasin tämän kuvissa esiintyvän itsekudotun villaisen pooloneuleen ja hänen harmaan ystävänsä, fiilis oli ku lottovoittajalla.

Miettikää, joku näkee vaivaa ja tekee näitä itte omin kätösin! Hahaa, nyt tuli vähän Arman Alizad olo :D "Kelatkaa, oikeesti??"

Meikäläinen viettää tänään syysloman ensimmäistä päivää! Auto starttaa pihasta heti kun Toni pääsee töistä ja nokka käännetään kohti pohjoista. Eka ajetaan Tornioon jossa viihdytään alkuviikko ja keskiviikkona matka jatkuu Rovaniemelle. Läppäri ja kamera matkustaa mukana eli postausta tulee vaikka lomalla ollaankin!

PS. Vielä kerkeää käydä äänestämässä LACK OF COLOUR-blogia vuoden inspiroivimmaksi muotiblogiksi Indiedays Blog Awardeissa! Kiitos tuesta :) Ihanaa syyslomaa ja huippua viikonloppua kaikille!



10 kommenttia:

  1. HERREGUUUD mikä neulelöytö!! O__O Mä oon pitänyt Uffipuffiin vähän etäisyyttä nyt jo jonkin aikaa, kun koen niiden hinnoittelun 2nd hand-kamalle turhan korkeeksi, mutta nyt iski kieltämättä houkutus mennä pitkästä aikaa piipahtamaan! jospa meikäkin löytäis jotain yhtä hienoa...:--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä muuta sano!!! Oon kyllä samaa mieltä tuosta putiikin hinnottelusta.. Monesti jää kivoja juttuja ostamatta koska hinta on juts sen kriittisen 2-5 euroa yli kipurajan :/ Mutta ainahan siellä kantii käydä kattelemassa! Sitä ei vaan ikinä tiiä mitä tällasissa paikoissa tulee vastaan :)

      Poista
  2. Looks so beautiful!
    Happy weekend, Lali

    VastaaPoista
  3. oi että! aivan ihana neule :)<3 mä oon aina tykännyt tollaisista korkeista kauluksista, mutta en oo koskaan oikein osannu yhdistää niitä mihinkään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit kiitos! <3 Tiiäkkö en miekään, mutta tämän kanssa en edes ajatellut koko asiaa! :D Ehkä sen "oikean" pitää vaan tulla vastaan

      Poista
  4. Eii miten kade oon ! Ihan täydellinen tuo neule !! Pitäis selkeesti käydä Uffilla useemmin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksii, tykkään kans ihan hulluna :) No todellaki pittää!!

      Poista
  5. Kävin antaan ääneni sulle, Milla :) Oot niin ansainnu sen! Toivon sulle koko sydämestäni voittoa <3 Niin paras tää sinun blogi ja sie itessään muuutenkin! Ehdottomasti minun lemppari blogi <3 Siitä asti ku olen sinua instassa seurannut, niin tuntui jo silloin et tavallaan bloggaat ku laitoit niin kivoja kuvia ja aina ootin sinun kuvia siellä ja odotan edelleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oon otettu! <3 Ihana kun jaksat kannustaa minua matkan varrella, tämmöset kommentit ja ihanat tyypit on niitä mitkä motivoi ja inspiroi tekemään tätä hommaaa! Ja jatkakkin, ihana tietää että joku siellä oottelee ;)

      Poista