tiistai 19. elokuuta 2014

POIKA ON TULLUT KOTIIN

Hahaa sori tuosta karusta otsikosta, mutta en voinut vastustaa.. Seuraavalla postauksella ei ole siis mitään tekemistä urheilun tai jääkiekon kanssa! Syy siihen on se että rakkaani on viimein saapunut yhteiseen kotiimme Tampereelle <3

Olen niiiin onnellinen <3 Kaksi viikkoa yksin neljän seinän sisällä oli aivan tarpeeksi. Sen verran laumaeläin olen että mulla alko virikkeet loppua. Tästä esimerkkinä se kun arjen askareet alkaa olla vähä liiankin jänniä.. Naurattaa kuinka hiton innoissaan olin kun sain perjantaina pesukoneen asennettua ja laulaen pyykkäsin neljä koneellista putkeen :D Aina kun astis piippas ohjelman loppumista säntäsin suoraan tyhjäämään! Ja kahviaki keitän melkeen kolmesti päivässä nykyään. Minusta oli tulossa ihan mökkihöperö!

Nyt lähdetään Ideaparkkiin ostamaan kaikki loput tarvittavat koulukamppeet keskiviikkoa varten! Iiiks oon niin innoissanii. Ihanaa tiistaita kaikille! T. Iloinen avovaimo

Ainiin ja tässä ois vielä asukuvia..

COLLEGEPUSERO ? (kirppis) // HAME H&M // LAUKKU WEEKDAY (kirppis) // KENGÄT H&M // KELLO DANIEL WELLINGTON // KORUT H&M


PS. Huomaatteko että pitkästä aikaa postaan kuvia missä mulla on tukka suorana? :D En tiedä miksi, mutta nykyään suoralla tukalla olo on mulle tosi vaikeaa.. Pitäiskö jättää kihartamatta useamminkin?

12 kommenttia:

  1. Ihana asu ja sinä jälleen<3
    -Laura V. ;)

    VastaaPoista
  2. Vau mahtavia kuvia ja ihana miljöö :)!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo toi tausta kyllä teki nää kuvat :) Kiitos! <3

      Poista
  3. Ihana väripilkku tuo laukku! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ooo! Se on mun uus aarre <3 Sun blogi näytti ihanalle! ;)

      Poista
  4. Ihana kun oot saanu miehes saman katon alle :)♡
    Mahtava kuvauspaikka ja tuo laukku on ihana väripilkku ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä ihan onnessani :) <3 Keltainen on mun lemppari väri! Sitä on ihana käyttää just tuolleen harkitusti tehosteena ;)

      Poista
  5. Voi mikä söpönen laukku :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ooo <3 Ooon niin onnellinen että se tuli kirppiksellä vastaan :)

      Poista
  6. Ihanaa että sait kollis luoksesi! Ja ainiin, tervetuloa tänne Tampereelle! Olis mukava joskus treffata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo aivan parasta ja tuhannet kiitokset! Mahtava idis, nii oiski :) Mulle käypii!

      Poista