sunnuntai 10. elokuuta 2014

MEÄN KOTI

PAITAPUSERO KIRPPIS // HAME GINA TRICOT

Se on vielä vähän rempallaan, vähän vaiheessa mutta pikku hiljaa pala palalta alkaa hahmottua! Tässä on pienen pientä sneak peekkiä siitä miltä meillä näyttää. Väriskaala on tällä hetkellä tosi hillitty mustaa, valkoista, ruskeaa ja tietenki sitä minun lempparia keltaista ;) Nyt tulee viikko täyteen kämpässä oloa ja suurin osa laatikoista on saatu tyhjennettyä. Täällä vallitsee semmonen kuuluisa hallittu kaaos! :D Johtokasoja on olohuoneen nurkissa, tyynyt odottelee sohvalle pääsyä ja ripustamattomia tauluja lattialla. Verhot sun muut puuttuu ja iso Ikea reissu tehdään kahdestaan poikakaverin kanssa kun sille on aikaa. Voi voi vähän etukäteen pelottaa koska sitten on Milla irti!! Rakastan tätä oman pesän rakennus- fiilistä!

Oon kyllä viihtyny Tampereella älyttömän hyvin! Pelkäsin etukäteen että mulla iskis tylsyys ja ikävä kun nää ekat kaks viikkoa asun yksin ennen kun poikakaveri tulee perästä. Turhaa ressasin koska kaupunki on kyllä pistäny parastaan koska en paljoa moittimista oo löytäny. Verotoimistossakin sain niin ihanaa ja ymmärtäväistä palvelua että! Valinta vaihtaa maisemaa tuntuu koko ajan oikeammalta ja on ollu ihanaa kuinka perhe ja kaverit on ollu yhteyksissä minuun kuulumisista <3 Kiitos vielä ihanille lukijoille kommenteista! Blogi piettää minut liikkeessä ja ilman sitä ei ois kyllä ollu näin kivaa viime aikoina :)

PS. Loppuun vielä synttäri onnittelut minun rakkaalle Tonille joka on tänään 23- vee <3 
Pusuja

6 kommenttia:

  1. Voiii ihania kuvia Milla, tykkään jotenki hulluna tästä postauksesta! Ja ei hele sun olkkariki sopii sun blogin väreihin... Itsehän en oo ostanu vieläkään muuten lamppua omaan huoneeseen mun ja Maijan luo, haha koko kesä menny ilman mitään valoa makkarissa. Tuuppa muuten lokakuussa Ouluun mun synttäreille, pidetään pilleet. Nyt oli paljon asiaa haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Sita kiitos! Oli kyllä ihanaa jotenki ittellekki tehä välissä tämmönen ei pelkkä asu postaus! Voisin alkaa harrastaan tätä enemmänkin. Ja jooo hahaaa näkee kyllä mikä väriyhditselmä mun silmää miellyttää :D Eikä sitä lamppua kesällä tarvikkaan ku on valosaa, syksyllä sitte.. Ojjoi kiitos kutsusta!! Oon suunnitellu pohjoisen reissua syksylle nii jos saisin sumplittua silleen että pääsen bailuihin ;)

      Poista
  2. Onnea uuteen kotiin!!! Mä jään odotteleen kieli pitkällä sisustuspostauksia!!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuhannet kiitokset!! Niitä odotellessa kuule ;) Lupaan laitttaa kuvaa ku on jotain mitä näyttää!

      Poista
  3. Ihana kuulla, että sulla on lähtenyt sujumaan hyvin uudessa kaupungissa <3 Mä kyllä jään melkoisen innokkaana odottelemaan asunto ja sisustuspostauksia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä onnellinen itte kans siitä :) Jää vain!! Laitan kuvia sitten kum saadaan kämpp' semmoseen kuntoon että kehtaa näytellä :D

      Poista