torstai 31. heinäkuuta 2014

MEMBER OF INDIEDAYS INSPIRATION

Piti muutama kerta nipistää itseä varpaasta kun sain yhteydenoton itsenäisten blogaajien muodostamalta yhteisöltä Indiedaysiltä! Iiiiks!! Oon intoillu asiaa pääni sisällä jo pitkään mutta halusin odottaa että postaukset siirtyy sivuille ennen kuin virallisesti julkistan asian :) Nyt siis postauksiani pystyy seuraamaan sivujen kautta "lisää suosikiksi"- toiminnolla. Blogia olen piettänyt noin kuukauden verran ja oon äärettömän innoissani että pääsen Indiedays Inspiration- blogien joukkoon! Mahtavan asiasta tekee se, että oon aidosti kyseisen sivuston blogien suurkuluttaja ja seuraaja. Mahdollisuus olla milläänlailla matkassa tässä blogiyhteisössä on mulle tooosi iso asia. Tuli varmaan selväksi kuinka iloinen asiasta olen? :D

Linkki blogiin Indiedaysin kautta:
Linkki profiiliin Indiedaysin blogihakemistossa:


Blogi pysyy muutoksesta huolimatta tismalleen samanlaisena, ainoastaan ylläpitäjä jatkaa vielä hivenen motivoituneempana ja inspiroituneempana kirjoittamista ja kuvaamista. Kun blogiini siirtyy Indiedaysin kautta näkyy yläkulmassa musta palkki jonka kautta pystyy selaamaan muita portaalin blogeja. Jäsenbanneri ilmestyy oikealle muiden tietojen alle myöhemmässä vaiheessa. Matkani blogaajana on edelleen vasta alussa mutta tällaiset iloiset uutiset saavat tuntemaan että oikeaan suuntaan ollaan tarpomassa! Tästä on hyvä jatkaa <3

Yhteisöstä löytyy satoja blogeja aihealueina muoti, lifestyle, ruoka, sisustus ja kauneus. Käykää tutustumassa sivuun ja inspiroitukaa!!

15 kommenttia:

  1. vau mahtavaa!! onnea kovasti :)

    VastaaPoista
  2. Ei vitsi hulluna onnea!! Varmasti ihan mahtava fiilis :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iiiiks kiitoos!! Oon kyllä niin täpinöissä tästä että :)

      Poista
  3. Vieläkö sulla on siellä tuhat torilla pöytä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei valitettavasti enää :( Mutta ilmottelen tänne jos laitan tulevaisuudessa! :)

      Poista
  4. Onnea paljon :) Pakko sanoo että sulla on kyllä ihan älyttömän ihana & hyvä tyyli, tsekkailin aiempia postauksia. Mulla on jotenki sellanen fiilis että susta tulee vielä jotain "suurta" jos näin voi sanoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoooos! :) Hahaaa ihana ku näit vaivaa ja selailit kiitos kannustuksesta! Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan ;)

      Poista
  5. Onnittelut ja tervetuloa mukaan inspirationiin! ;) Olet kyllä paikkasi ansainnut, sun blogi kun on aivan mahtava<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksiii!! <3 Ihanaa päsätä teidän jengiin olen otettu tästä ;)

      Poista
  6. Onnea kovasti Sinulle, eikä mikään ihme että pääsit! Sulla on ihan huippu blogi, aivan ihania kuvia!! :) Itsekin pääsin mukaan! Sait seuraajan meikäläisestä ehdottomasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos onnitteluista!! :) Olin kyllä niin otettu tästä että. Ja vielä ihanampaa kuulla että sie oot kans mukana! Pittääpä käydä kattelemassa että millainen oma blogis on ;)

      Poista